احلى دلع

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
احلى دلع

آهلآ بكـ و مرحبآ في منتدآ دلع ستجد هنآ آحلى دلع و آمتع آلآوقآت

المواضيع الأخيرة

» مسلسل عمر بن الخطاب
نكت مصرية طازة Emptyالثلاثاء أغسطس 21, 2012 2:57 am من طرف توتو

» ادعية الصباح
نكت مصرية طازة Emptyالثلاثاء أغسطس 21, 2012 2:51 am من طرف توتو

» ادعية الصباح
نكت مصرية طازة Emptyالثلاثاء أغسطس 21, 2012 2:50 am من طرف توتو

» حوآآر بيينـ نحييفـ و سميينـ ..
نكت مصرية طازة Emptyالثلاثاء يوليو 31, 2012 4:38 am من طرف IRmosh

» كيف تصيرين دلؤؤعهـ P: ♥♥
نكت مصرية طازة Emptyالثلاثاء يوليو 31, 2012 4:33 am من طرف IRmosh

»  هل تعلم عن الحج المبرور؟
نكت مصرية طازة Emptyالثلاثاء يوليو 31, 2012 4:31 am من طرف Wendy

» هل تعلم Did you know ;)
نكت مصرية طازة Emptyالثلاثاء يوليو 31, 2012 4:30 am من طرف Wendy

» هل تعلم خواتي الاعضاء
نكت مصرية طازة Emptyالثلاثاء يوليو 31, 2012 4:29 am من طرف Wendy

»  هل تعلم عن الصلاة ؟
نكت مصرية طازة Emptyالثلاثاء يوليو 31, 2012 4:27 am من طرف Wendy

تصويت

مواضيع مماثلة

2 مشترك

نكت مصرية طازة

توتو
      توتو
      عـــضـــوة فـــضـــيـــة
      عـــضـــوة فـــضـــيـــة

آلـنـقـآطـ.. : 9352
      آلـسٌّمـعَـة.. : 1

نكت مصرية طازة Empty نكت مصرية طازة

مُساهمة من طرف توتو الثلاثاء يونيو 19, 2012 10:08 pm

بسم الله الرحمن الراحيم

اليكم اجدد النكت والطرائف !

مره المدرس سأل الاطفال فى الفصل الى يفتكر نفسه غبى يقف ... بعد شويه وقف تلميذ ...فساله المدرس و ليه بقه يا سيدي بتفتكر نفسك غبي ..فرد عليه التلميذ اصلي محبيتش اشوفك واقف لواحداك يا أستاذ...

واحد صعيدى واقف قدامه خمس شياطين...........ليه؟
      واحد يوسوسله والاربعه يفهموه

مرة واحد مدرس سأل واحد تلميذ أبوك اشترى من الفكهانى اتنين كيلو برتقال سعر الكيلو اتنين جنية يبقى ابوك دفع كام؟......... فقالو التلميذ يبقى دفع اتنين جنية ياأستاذ... فقالو الاستاذ بص يابنى انت ماتعرفش حساب؟!.... فقالو التلميذ لا ياأإستاذ دا انت اللى ماتعرفش ابويا

المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة... الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج .... الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي... الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟ >المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي.... الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إي ههههههههه

نجار مسطول قاعد يصلح الترابيزه عشان ملخلخة قام مطلع العده بتاعته وكيس المسامير.مسك مسمار لسه جاى يثبته راح المسمار وقع.... قاله النجار اطلع احسنلك مطلعش ، قاله بقولك اطلع مطلعش قاله ماشى....راح ماسك كيس المسامير ورمى المسامير فى الارض و قالهم..... هاتوه

المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة... الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج .... الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي... الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟>المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي.... الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إي ههههههه

QueenOfMusic
      QueenOfMusic
      نـــائـــبـــة الـــمـــديـــرة
      نـــائـــبـــة الـــمـــديـــرة

آلـنـقـآطـ.. : 9169
      آلـسٌّمـعَـة.. : 0

نكت مصرية طازة Empty رد: نكت مصرية طازة

مُساهمة من طرف QueenOfMusic السبت يونيو 23, 2012 12:13 pm

ههههههههـ يسلمؤؤ ..♥
      توتو
      توتو
      عـــضـــوة فـــضـــيـــة